Strah od zubara, dentalna fobija | Identalia

Početna stranica » Strah od zubara

Strah od zubara

Zatraži besplatnu ponudu

Strah od zubaraStrah ili nelagoda pri odlasku kod stomatologa je vrlo česta pojava s kojom se susreće čak 75% svjetske populacije. Pacijenti koji imaju neki od strahova vrlo često se osjećaju usamljeni u njima i nerado govore o tome. Upravo izbjegavanjem razgovora o strahovima oni postaju snažniji i dodatno se razvijaju.

Dentalna fobija je znatno ozbiljniji problem od straha koji pacijenta ostavlja u panici već pri samoj pomisli odlazak kod stomatologa. Pacijenti koji pate od fobije svjesni su činjenice da je njihov strah potpuno iracionalan, ali ne znaju kako to promijeniti. Spremni su učiniti sve kako bi izbjegli odlazak kod stomatologa. Kada napokon pristanu otići kod stomatologa, onda je razlog tome uglavnom ekstremna zubobolja.

Uzroci pojave straha mogu biti različiti, no uglavnom je to uslijed lošeg iskustva kod stomatologa. Što je pacijent mlađi to je rizik od pojave straha veći, a posebno su ugrožena djeca. Strah od zubara često uzrokuju i sami roditelji koji neodgovorno straše djecu odlaskom zubaru kao disciplinskom mjerom.

Više od 75% odraslih ljudi u svijetu ima razvijen nekakav strah od stomatologa. Kažite nam koji su Vaši jer mi Vam možemo pomoći da ih prevladate!

Prema opsežnim međunarodnim istraživanjima i studijama došlo se do poražavajućih podataka:

• više od 75% pacijenata osjeća nelagodu ili strah prilikom odlaska stomatologu
  • čak 10% odraslih osoba ima razvijen snažan strah ili dentalnu fobiju
  • oko 25% osoba imalo je loše prvo iskustvo kod zubara
  • više od 15% djece ima strah od zubara zbog strašenja od strane roditelja

Fobija je znatno ozbiljnije stanje i uzrok je teško utvrditi. Simptomi fobije su vrlo snažni, a uglavnom su sljedeći:

• mučnina u želucu
  • osjećaj tjeskobe
  • nesvjestica
  • drhtavica
  • napadi plača
  • histerija

Ove simptome može izazvati i sama pomisao na odlazak stomatologu, bez obzira nalazi li se pacijent još u svom domu, na putu prema stomatologu ili u samoj ordinaciji.

Strah od stomatologa se može vrlo uspješno liječitiKada pacijent uoči neki od ovih simptoma izrazito je bitno da čim prije potraži pomoć obitelji i stručnjaka. Strah od stomatologa se može vrlo uspješno liječiti kada mu se pacijent odluči suprotstaviti. Postoji niz stručnjaka specijaliziranih za uklanjanje straha i fobija od zubara. Naša poliklinika raspolaže stručnim timom koji je posvećen radu s pacijentima koji imaju razvijen strah ili fobiju te smo prepoznati kao centar izvrsnosti kada je u pitanju uklanjanje strahova.

Prilikom prvog posjeta, savjetovanje i konzultacije s pacijentom se odvijaju u prostoriji koja nema nikakve medicinske opreme niti neugodnih zvukova. Kroz iscrpan razgovor s pacijentom naši stručnjaci će utvrditi strahove i trenutak kada su se razvili. Prema dobivenim podacima nastoji se utvrditi koji stomatološki zahvati bi bili za pacijenta podnošljivi bez pojave straha. Ovo je prvi i najbitniji korak kako bi se krenulo s liječenjem.

Stručni tim poliklinike će nakon obavljenog uvodnog razgovora i upoznavanja predložiti tijek terapije te se liječenju pristupa isključivo ukoliko se pacijent složi sa svime. Kao rezultat upoznavanja i razgovora bi se trebalo javiti povjerenje pacijenta u stomatologa.

Ukoliko vas zanima više o strahu od zubara, kako nastaje, kako ga liječimo kao i čitav niz drugih odgovora na različita pitanja, možete ih pronaći u našoj bazi znanja koja se nalazi na linku ispod teksta.

Poliklinika Identalia

Za sve naše buduće pacijente prvi pregled u Poliklinici Identalia je potpuno besplatan

Svjedočanstva pacijenata

Počitajte što naši pacijenti kažu o svom iskustvu u Poliklinici Identalia